Ziemie Muru
Od Muru do:
Winterfell 8 Dni
Białego Portu 14 Dni
Bliżniaków 18 Dni
Riverrun 25 Dni
Orlego Gniazda 29 Dni
Casterly Rock 31 Dni
Gulltown 34 Dni
Królewskiej Przystani 32 Dni
Końca Burzy 39 Dni
Wysogrodu 46 Dni
Starfall 49 Dni
Starego Miasta 50 Dni
Słonecznej Włóczni 66 Dni
Północ
Od Winterfell do:
Muru 8 Dni
Białego Portu 6 Dni
Bliżniaków 10 Dni
Riverrun 17 Dni
Orlego Gniazda 21 Dni
Casterly Rock 23 Dni
Gulltown 26 Dni
Królewskiej Przystani 24 Dni
Końca Burzy 31 Dni
Wysogrodu 38 Dni
Starfall 41 Dni
Starego Miasta 42 Dni
Słonecznej Włóczni 57 Dni
Dorzecze
Od Bliźniaków do:
Muru 18 Dni
Winterfell 10 Dni
Białego Portu 6 Dni
Riverrun 7 Dni
Orlego Gniazda 13 Dni
Casterly Rock 14 Dni
Gulltown 18 Dni
Królewskiej Przystani 15 Dni
Końca Burzy 22 Dni
Wysogrodu 29 Dni
Starfall 32 Dni
Starego Miasta 33 Dni
Słonecznej Włóczni 49 Dni
Od Riverrun do:
Muru 25 Dni
Winterfell 17 Dni
Białego Portu 16 Dni
Seagardu 5 Dni
Bliżniaków 6 Dni
Orlego Gniazda 12 Dni
Casterly Rock 6 Dni
Gulltown 17 Dni
Królewskiej Przystani 15 Dni
Końca Burzy 22 Dni
Wysogrodu 29 Dni
Starfall 32 Dni
Starego Miasta 33 Dni
Słonecznej Włóczni 49 Dni
Dolina
Od Orlego Gniazda do:
Muru 32 Dni
Witerfell 24 Dni
Białego Portu 16 Dni
Seagardu 14 Dni
Bliżniaków 13 Dni
Riverrun 12 Dni
Casterly Rock 18 Dni
Gulltown 5 Dni
Wysogrodu 27 Dni
Starego Miasta 31 Dni
Królewskiej Przystani 13 Dni
Końca Burzy 20 Dni
Starfall 30 Dni
Słonecznej Włóczni 46 Dni
Zachód
Od Casterly Rock do:
Muru 31 Dni
Winterfell 23 Dni
Bliżniaków 14 Dni
Riverrun 6 Dni
Orlego Gniazda 18 Dni
Białego Portu 19 Dni
Gulltown 23 Dni
Wysogrodu 8 Dni
Starego Miasta 12 Dni
Królewskiej Przystani 14 Dni
Końca Burzy 21 Dni
Seagardu 10 Dni
Starfall 19 Dni
Słonecznej Włóczni 35 Dni
Reach
Od Wysogrodu do:
Muru 39 Dni
Winterfell 31 Dni
Bliżniaków 18 Dni
Riverrun 18 Dni
Orlego Gniazda 27 Dni
Białego Portu 27 Dni
Gulltown 32 Dni
Casterly Rock 8 Dni
Starego Miasta 4 Dni
Królewskiej Przystani 14 Dni
Końca Burzy 18 Dni
Seagardu 17 Dni
Starfall 11 Dni
Słonecznej Włóczni 27 Dni
Ziemie Korony
Od Królewskiej Przystani do:
Muru 32 Dni
Witerfell 24 Dni
Bliżniaków 17 Dni
Riverrun 17 Dni
Orlego Gniazda 13 Dni
Białego Portu 20 Dni
Wysogrodu 14 Dni
Casterly Rock 14 Dni
Starego Miasta 18 Dni
Końca Burzy 7 Dni
Seagardu 16 Dni
Starfall 17 Dni
Słonecznej Włóczni 33 Dni
Krainy Burzy
Od Końca Burzy do:
Muru 39 Dni
Winterfell 31 Dni
Bliżniaków 24 Dni
Riverrun 24 Dni
Orlego Gniazda 20 Dni
Białego Portu 25 Dni
Gulltown 25 Dni
Wysogrodu 18 Dni
Casterly Rock 21 Dni
Starego Miasta 22 Dni
Królewskiej Przystani 7 Dni
Seagardu 23 Dni
Starfall 21 Dmo
Słonecznej Włóczni 37 Dni
Dorne
Od Słonecznej Włóczni do:
Muru 66 Dni
Winterfell 58 Dni
Bliżniaków 45 Dni
Riverrun 45 Dni
Orlego Gniazda 44 Dni
Casterly Rock 35 Dni
Białego Portu 37 Dni
Gulltown 49 Dni
Wysogrodu 27 Dni
Starego Miasta 31 Dni
Królewskiej Przystani 33 Dni
Starfall 16 Dni
Końca Burzy 33 Dni
Seagardu 46 Dni
Niektóre ilości dni mogą wydawać się dziwne, ale już postaram się wyjaśnić dlaczego. Są to ilości dni przedstawione jakie potrzebuje samotny jeździec poruszający się głównymi drogami Westeros, które są znacznie bezpieczniejsze od bocznych dróźek leśnych, gdzie mogą czaić się zbójce, więc wasze postacie mają do wyboru poruszanie się głównym traktem bądź na szybkość przez boczne i niechronione ścieżki. Dany dystans może przebyć szybciej jeśli nie będziemy poświęcali wiele czasu na odpoczynek i jechali od razu jak najszybciej na nowym koniu, ale będzie to liczyło się osłabieniem wierzchowca bądź jeźdźca. (Odporność)
Jeśli zamiast konno poruszamy się ciągłym forsownym marszem, to podwajamy czas drogi i rzucamy na odporność postaci na tak długą trasę, gdzie robicie mało postojów.
Możecie także poruszać się normalnie bez znacznego męczenia się, ale to będzie zwiększało czas podróźy trzykrotnie. Oczywiście można do tych rzutów dostać modyfikator za profesję postaci, bo taki żołnierz bądź posłaniec przejdzie na pewno daną trasę szybciej niż delikatna damulka, która ogranicza się do spacerku po ogrodach.
Jeśli się czołgamy, to czas podróźy mnożymy razy dziesięć.
Jeśli poruszamy się wozem, to za każde 2 dni podróży dodajemy dotatkowy dzień.
Wojska:
Konnica w większej grupie niż 100 za każde 4 dni jazdy dolicza sobie dodatkowy dzień jazdy.
Sprawa piechoty jest omówiona niżej. Może ona poruszać się luźnym marszem albo forsownym. Podczas luźnego marszu długość podróźy mnożymy razy 3, a podczas forsownego marszu tylko razy 2, ale trzeba się liczyć z zmęczeniem wojaków.
Czas podróźy statków
Seagard - Żelazne Wyspy 1 Dzień, a nawet mniej
Żelazne Wyspu - Lannisport 3 Dni
Lannisport - Stare Miasto 3 Dni
Stare Miasto - Słoneczna Włócznia 7 Dni
Słoneczna Włócznia - Koniec Burzy 3 Dni
Koniec Burzy - Królewska Przystań 3 Dni
Królewska Przystań - Gulltown 7 Dni
Gulltown - Biały Port 7 Dni
Biały Port - Mur 6 Dni
Od Muru do:
Winterfell 8 Dni
Białego Portu 14 Dni
Bliżniaków 18 Dni
Riverrun 25 Dni
Orlego Gniazda 29 Dni
Casterly Rock 31 Dni
Gulltown 34 Dni
Królewskiej Przystani 32 Dni
Końca Burzy 39 Dni
Wysogrodu 46 Dni
Starfall 49 Dni
Starego Miasta 50 Dni
Słonecznej Włóczni 66 Dni
Północ
Od Winterfell do:
Muru 8 Dni
Białego Portu 6 Dni
Bliżniaków 10 Dni
Riverrun 17 Dni
Orlego Gniazda 21 Dni
Casterly Rock 23 Dni
Gulltown 26 Dni
Królewskiej Przystani 24 Dni
Końca Burzy 31 Dni
Wysogrodu 38 Dni
Starfall 41 Dni
Starego Miasta 42 Dni
Słonecznej Włóczni 57 Dni
Dorzecze
Od Bliźniaków do:
Muru 18 Dni
Winterfell 10 Dni
Białego Portu 6 Dni
Riverrun 7 Dni
Orlego Gniazda 13 Dni
Casterly Rock 14 Dni
Gulltown 18 Dni
Królewskiej Przystani 15 Dni
Końca Burzy 22 Dni
Wysogrodu 29 Dni
Starfall 32 Dni
Starego Miasta 33 Dni
Słonecznej Włóczni 49 Dni
Od Riverrun do:
Muru 25 Dni
Winterfell 17 Dni
Białego Portu 16 Dni
Seagardu 5 Dni
Bliżniaków 6 Dni
Orlego Gniazda 12 Dni
Casterly Rock 6 Dni
Gulltown 17 Dni
Królewskiej Przystani 15 Dni
Końca Burzy 22 Dni
Wysogrodu 29 Dni
Starfall 32 Dni
Starego Miasta 33 Dni
Słonecznej Włóczni 49 Dni
Dolina
Od Orlego Gniazda do:
Muru 32 Dni
Witerfell 24 Dni
Białego Portu 16 Dni
Seagardu 14 Dni
Bliżniaków 13 Dni
Riverrun 12 Dni
Casterly Rock 18 Dni
Gulltown 5 Dni
Wysogrodu 27 Dni
Starego Miasta 31 Dni
Królewskiej Przystani 13 Dni
Końca Burzy 20 Dni
Starfall 30 Dni
Słonecznej Włóczni 46 Dni
Zachód
Od Casterly Rock do:
Muru 31 Dni
Winterfell 23 Dni
Bliżniaków 14 Dni
Riverrun 6 Dni
Orlego Gniazda 18 Dni
Białego Portu 19 Dni
Gulltown 23 Dni
Wysogrodu 8 Dni
Starego Miasta 12 Dni
Królewskiej Przystani 14 Dni
Końca Burzy 21 Dni
Seagardu 10 Dni
Starfall 19 Dni
Słonecznej Włóczni 35 Dni
Reach
Od Wysogrodu do:
Muru 39 Dni
Winterfell 31 Dni
Bliżniaków 18 Dni
Riverrun 18 Dni
Orlego Gniazda 27 Dni
Białego Portu 27 Dni
Gulltown 32 Dni
Casterly Rock 8 Dni
Starego Miasta 4 Dni
Królewskiej Przystani 14 Dni
Końca Burzy 18 Dni
Seagardu 17 Dni
Starfall 11 Dni
Słonecznej Włóczni 27 Dni
Ziemie Korony
Od Królewskiej Przystani do:
Muru 32 Dni
Witerfell 24 Dni
Bliżniaków 17 Dni
Riverrun 17 Dni
Orlego Gniazda 13 Dni
Białego Portu 20 Dni
Wysogrodu 14 Dni
Casterly Rock 14 Dni
Starego Miasta 18 Dni
Końca Burzy 7 Dni
Seagardu 16 Dni
Starfall 17 Dni
Słonecznej Włóczni 33 Dni
Krainy Burzy
Od Końca Burzy do:
Muru 39 Dni
Winterfell 31 Dni
Bliżniaków 24 Dni
Riverrun 24 Dni
Orlego Gniazda 20 Dni
Białego Portu 25 Dni
Gulltown 25 Dni
Wysogrodu 18 Dni
Casterly Rock 21 Dni
Starego Miasta 22 Dni
Królewskiej Przystani 7 Dni
Seagardu 23 Dni
Starfall 21 Dmo
Słonecznej Włóczni 37 Dni
Dorne
Od Słonecznej Włóczni do:
Muru 66 Dni
Winterfell 58 Dni
Bliżniaków 45 Dni
Riverrun 45 Dni
Orlego Gniazda 44 Dni
Casterly Rock 35 Dni
Białego Portu 37 Dni
Gulltown 49 Dni
Wysogrodu 27 Dni
Starego Miasta 31 Dni
Królewskiej Przystani 33 Dni
Starfall 16 Dni
Końca Burzy 33 Dni
Seagardu 46 Dni
Niektóre ilości dni mogą wydawać się dziwne, ale już postaram się wyjaśnić dlaczego. Są to ilości dni przedstawione jakie potrzebuje samotny jeździec poruszający się głównymi drogami Westeros, które są znacznie bezpieczniejsze od bocznych dróźek leśnych, gdzie mogą czaić się zbójce, więc wasze postacie mają do wyboru poruszanie się głównym traktem bądź na szybkość przez boczne i niechronione ścieżki. Dany dystans może przebyć szybciej jeśli nie będziemy poświęcali wiele czasu na odpoczynek i jechali od razu jak najszybciej na nowym koniu, ale będzie to liczyło się osłabieniem wierzchowca bądź jeźdźca. (Odporność)
Jeśli zamiast konno poruszamy się ciągłym forsownym marszem, to podwajamy czas drogi i rzucamy na odporność postaci na tak długą trasę, gdzie robicie mało postojów.
Możecie także poruszać się normalnie bez znacznego męczenia się, ale to będzie zwiększało czas podróźy trzykrotnie. Oczywiście można do tych rzutów dostać modyfikator za profesję postaci, bo taki żołnierz bądź posłaniec przejdzie na pewno daną trasę szybciej niż delikatna damulka, która ogranicza się do spacerku po ogrodach.
Jeśli się czołgamy, to czas podróźy mnożymy razy dziesięć.
Jeśli poruszamy się wozem, to za każde 2 dni podróży dodajemy dotatkowy dzień.
Wojska:
Konnica w większej grupie niż 100 za każde 4 dni jazdy dolicza sobie dodatkowy dzień jazdy.
Sprawa piechoty jest omówiona niżej. Może ona poruszać się luźnym marszem albo forsownym. Podczas luźnego marszu długość podróźy mnożymy razy 3, a podczas forsownego marszu tylko razy 2, ale trzeba się liczyć z zmęczeniem wojaków.
Czas podróźy statków
Seagard - Żelazne Wyspy 1 Dzień, a nawet mniej
Żelazne Wyspu - Lannisport 3 Dni
Lannisport - Stare Miasto 3 Dni
Stare Miasto - Słoneczna Włócznia 7 Dni
Słoneczna Włócznia - Koniec Burzy 3 Dni
Koniec Burzy - Królewska Przystań 3 Dni
Królewska Przystań - Gulltown 7 Dni
Gulltown - Biały Port 7 Dni
Biały Port - Mur 6 Dni
- Jako Taka Mapa Tras :